13 Ocak 2014 Pazartesi

Bir Apartman Toplantısı Hikayesi




Geçtiğimiz hafta pazartesi günü evimizde apartman toplantısı vardı. Ben önceki cumartesi ve pazar günü 2 günde 3 grup misafir ağırlayarak kendi rekorumu kırmış ancak bu savaştan perişan vaziyette çıkmış olduğumdan hiç birşey pişirmedim. Apartman gideri olarak yazılan kurabiyelerle biraz geçiştirmiş oldum ama yapabileceğim bişey yoktu.



Eve gelip yemek yedikten sonra masayı hazırlamaya başladım. Pişirmekten ziyade masa süslemeyi daha çok sevdiğim için bundan hiç yorulmuyorum:) Kırmızı Runner ve yeniyıl temalı mandallar YKM Home'dan. Özellikle runner diğer kumaş runnerlara göre fiyat olarak birazık daha pahalı olmasına karşın her kuruşunu hak eden çok güzel bir ürün. Çok kalın bir kumaş ve altında su geçirmemesi için özel bir kaplama var. Kolay kolay katlanmıyor, o derece sert ve tok duruyor. Tavsiye ederim.



Pasta tabaklarının altındaki kenarı pembe dantel detaylı servis tabakları English Home'dan. %50 indirimdeydi, ilgilenenlere duyurulur. Kuşlu tepsim Bernardo, aşk yaşıyoruz kendisiyle:) Geçen hafta böyle yoğun olunca bu hafta acısını çıkardım, umarım herkesin haftasonu güzel geçmiştir ve pazartesiye güzel bir başlangıç yapmıştır. Sevgiler..

8 yorum:

  1. Hala apartman toplantısı diye bişey kaldımı ya, cizıs kırayst :) Bizim eve komşular en son geldiğinde sanırım 5 yıl kadar önceydi :))) Bu arada poğaçalar gözümü döndürdü :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef hala var ve ben de ilk defa yaşıyorum. yok kapıcının parası yok bahçe düzenlemesi derken saatlerce sürdü toplantı.

      Sil
  2. Yine ne güzel bir sunum yapmışsın canım, ellerine sağlık önce göze güzel görünecek ne yendiğinin önemi yok :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Gözdecim, bence de süsleme daha zevkli yanı bu işin :)

      Sil
  3. Masa harika duzen harika bende boyle sofralar hazrlamayi seviyorum :) en kisa zamanda o tabaklardan bende alicam insallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. almalısın gerçekten, aldığım günden beri hergün kullanıyorum nerdeyse:)

      Sil
  4. çok cici kesinlikle bayıldım sizi izlemeye alıyorum bana da ugrarsanız sevinirim
    mutlulukbenim.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ben de sizi takibe aldım ama nezaketen değil gerçekten beğendiğim için:) sevgiler..

      Sil