Peçete Katlama Teknikleri: Gömlek Şeklinde Peçete Katlama



Gün geçmiyor ki yeni bir peçete katlama tekniğiyle karşılaşmayalım. Bildiğiniz Japon kağıt katlama tekniği olan Origami yapmaya başlıycaz yakında:) Gömlek şeklinde katlanmış peçeteyi ilk olarak instagramda keşfettim ve hemen aynı gün araştırdım buldum yaptım ve fotoğrafladım:) Kalpli peçeteden sonra en sevdiğim şekil bu oldu diyebilirim. Görüntüsü çok havalı yapmasıysa oldukça basit.





1. Aşamada düz renkte bir peçetenin katlarını açıyoruz.


 

2. Aşamadan peçetenin köşelerini uçlarından ortaya doğru bohça şeklinde katlayın.


3. Aşamada peçeteyi karşılıklı iki kenarından ortaya doğru katlayıp peçetenin arkasını çeviriyoruz. Sonrasında bir parmaktan biraz daha kalın bir parçasını arkadan öne doğru kıvırıyoruz.


4. Aşamada gömleğin yakalarını yapıyoruz. 3. aşamadaki peçetenin tekrar arkasını çeviriyoruz. üstteki köşelerden orta sizgisine doğru küçük bir kat yapıyoruz. Arkadaki kat, böylece gömleğin yakası haline gelmiş oluyor.


5. Aşamada  gömleğin kolları için hazırlık yapıyoruz. Resimde gördüğünüz gibi peçetenin alt köşelerini dışa doğru kıvırıyoruz.

Son aşamada ise peçetenin altından tutup doğrudan yakanın altına kadar yukarıya doğru katlıyoruz ve yakaları biraz üstüne çıkarıyoruz. Gömleğimiz hazır:)

Yorumlar

  1. Merhaba:)
    Çok güzel bir katlama şekliymiş:) İlk fırsatta deneyeceğim. Bu arada bugün bloguma yaptığınız ziyeret beni çok mutlu etti:) Ben de sizi ziyarete geldim ve sayfanızı çok beğendim:) Sevgileimle...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder