22 Mayıs 2014 Perşembe

Kocan Kadar Konuş! O Zaman Ben Hiç Susmam:)


Yeni bir yazar ilk kitabıyla dikkat çekmek istiyorsa bence atması gereken ilk adım çarpıcı bir kitap ismi bulmak.
Kocan Kadar Konuş herkesin dikkatini ismiyle çekmiş bir kitap olduğundan mütevellit ben de alsam da okusam mı, yoksa çok mu piyasa bir kitaptır boşa mı para veririm acaba diye tereddütde kalmıştım. Geçen hafta kitabın Seda'da olduğunu görünce alıp okudum. Arada güldüğüm, arada hızlı geçtiğim yerleri olsa da para verip almasanız bile bir şekilde elinize geçerse okuyun diyebileceğim bir kitap. Aslında yazım dilini çok sevdim çünkü kitabın yazarı akranım genç bir kadın olunca yapılan espiriler verilen örnekler hepsi çok tanıdık ve güldüğüm şeyler oldu. 80ler kardeşliği diyebilirim.


Aslında burada bahsetmek istediğim kitaptan çok yazarı. Şebnem Burcuoğlu'nu biraz araştırınca Ayşe Arman röportajına denk geldim ve kadar dolu, bir koltuğu bir çok karpuz sığdıran bir insan olduğunu gördüm. Bi insan hem Bilkent hem Boğaziçi mezunuysa ben orda bi duraklarım saygıyla önünde eğilirim arkadaş. Aynı zamanda Milliyetde kurumsal ilişkiler direktörü, Türkiye salsa şampiyonu, kendi bloğu olan dinamik bir kişilik. Bloğunu ziyaret etmenizi tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Follow Me From Bloglovin

Follow on Bloglovin