4 Ekim 2014 Cumartesi

Bayram Temizliğinden Yorgun Düşenler! Hepimize İyi Bayramlar :)


15 günde bir cuma günleri eve temizliğe bayan geliyordu ve o kadar şanslıyım ki bu sefer o cuma arife gününe denk geldi. Konu bayram temizliği olunca ben de boş duramadım tabi, dolapların içini temizledim ütü yaptım yerleri fırçaladım çamaşır suyuyla falan. 


Sonunda da bi yorgunluk kahvesi içtim Penguen eşliğinde. Penguenin bu haftaki sayısı çok güzel bilginiz olsun. Dün yorulduk ve bugün de et kesmekle uğraşıcaz evet, ama ben herşeye rağmen bayramı bayram gibi yaşamayı, tatile gitmek için bir kaçamak olarak görmemeyi tercih ediyorum. Allaha çok şükür ki bayramları dolu dolu yaşamama sebep olan akrabalarım var ve onların bir çoğuyla aynı şehirdeyim. Sadece babacım uzakta ilk defa. Allah herkesi sevdikleriyle tez zamanda kavuştursun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Follow Me From Bloglovin

Follow on Bloglovin