Jojo Moyes / Sevgilimden Son Mektup

Kitap okumayı sevenlerin bir de kitap okuma keyfi diye bişey var ya hani, bazen o keyif kitap okumanın kendisinin önüne bile geçebiliyor:) Ciddi ciddi hazırlanıyorum kitap okumaya. Kahve, çay yapıyorum ya da kek yapmışsam pişmesini bekliyorum, dışardaysam ve kitabım yanımdaysa mutlaka biyerde oturuyorum bişeyler yiyorum ya da kahve içiyorum. En kötü ihtimalle şimdi havalar soğuduğu için koltukta uzanırken hemen bi battaniye atıyorum üstüme, Digiturk'ün Nu Jazz kanalını açıyorum. Gün içindeki gerçekten en güzel anlar benim için.



Asıl konumuza gelecek olursak; bu kitap benim aynı yazarın okuduğum ikinci kitabı. Daha önce Senden Önce Ben'i okumuştum onu da sevmiştim ama bu kitabını sanki bi tık daha fazla sevdim. Adı diğeri kadar çok duyulmadı, yayılmadı belki ama bence ilgiyi hak ediyor.


Kitabın konusu 1960larda yaşanmış bir aşk hikayesinin akıbetini, günümüze ulaşan mektuplarla çözmeye çalışan bir gazeteciyle ilgili. Bir yandan aşk hikayesinin sonunu öğreniyoruz bir yandan da gazetecinin kendi hayatını revize edişine tanık oluyoruz. Evlilik dışı ilişkilerin mutluluk getirmediği, mutlaka üzülen tarafların olduğu ana fikri etrafında dönen bir kitap. Çok akıcı, kurgusu gayet iyi, en fazla bir haftada bitirebileceğiniz türden. Tavsiye ederim..

Yorumlar

  1. keyifle okunan kitap gibisi var mı ? ben de ancak servisde okuyabiliyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten okumayı sevenler için bu bir özlem cidden

      Sil
  2. Jojo Moyes'un bir tek Senden Önce Ben kitabını okumuştum.Diğer kitaplarıyla ilgili kötü yorumlar okudum,hevesim kaçtı :/ Ama Sevgilimden Son Mektup ile ilgili yorumlar gayet güzel,en kısa zamanda okumak istiyorum :) Ayrıcaa keyif fotoğraflarına bayıldım! :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim canım:) Diğer kitaplarını hiç bilmiyorum henüz araştırmadım ama bu kitabını okumalısın:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder