Keçeden Baykuşlu Yastık Yapımı



Havalar soğumaya başladı, kış belki gelmedi ama herkesin kabuğuna çekilmeye başladığı mevsim çoktan geldi. Hem sosyal medyada hem de çevremde gördüğüm kadarıyla artık haftasonlarını bile evde sakin geçirmek bir çok kişinin tercihi. O zaman hanımlar ben diyorum ki, boş durmayalım elimizi çalıştıralım. Ben geçen kış başladığım keçeden baykuşlu yastık çalışmama devam etmeye başladım. Google görsellerden arattıktan sonra beğendiğim bir modeli kağıda çizdim sonra modeli kesip, keçenin üstüne koyup keçeye şekil verdim. Başını gördüğünüz baykuşun artık yapraklı gövdesi de hazır, iş sadece yasığa aktarmaya geldi, ama asıl mesele yastığı ve kılıfını bulmakta:) Size de tavsiye derim, şu gri günlerde renkli keçelerle uğraşmak günümü renklendiriyor.

Yorumlar

  1. çok güzel olmuş canım ellerine sağlık bitmişinide bekliyorm ilham olur belkii :) havaların soğuması benide kaneviçeme doğru itti bakalım neler çıkarcaz ortaya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kanaviçeye de bayılıyorum aslında ama bi türlü bu sene elime alamadım. Senden görüp özenerim belki:)

      Sil

Yorum Gönder