Doğumgünü Sofrası: Çekirdek Aile Saadeti



Geçtiğimiz haftasonu eşimin doğum gününü büyük törenlerle kutladık:) İki gün iki gece süren törenler neticesinde bu pazartesi tam bir sendrom yaşadım, ama bir yandan da işe resmen dinlenmek için geldim diyebilirim. Aslında doğumgünü pazar günüydü ama ben süpriz partiyi, tahmin etme olasılığını düşürmek için cumartesi hazırladım. 60'lar konseptindeki çılgın partimizin detayları bir sonra yazıda olucak, bugün pazar akşamı ailemizle yaptığımız ufak kutlama yemeğinden bahsedeyim.




Bir önceki gün çok yorulduğum için annelerin ikisinden de gelirken biraz yemek getirmelerini istedim. Ben de mercimek çorbası ve köfte hazırladım. Salatalarımız dünden hazırdı zaten. Sağolsun becerikli anneler börekler sarmalar zeytinyağlılar getirdi, masamız şenlendi. Partimizin teması siyah beyaz ve altın sarısı olduğu için masaüstü aydınlatmasındaki altın rengi balonlara uygun altın rengi örtü kullandım. Beyaz tabakların arasına da siyah peçe koydum, siyah dipli ve şeffaf dipli kadehlerle masadaki renk konsepti tamamlanmış oldu.


Yemekten sonra ikinci kez pasta üfleme seramonisi:) Pastayı şeker hamurundan kendim hazırladım. Aslında gerçek pasta değil, altında karton var, üzerini şeker hamuru kapladım. Pastanın detaylarını anlatıcam bir sonraki yazımda. Şimdilik önden bir görüntüsüyle yazımı bitiriyorum.


Sevgiler, öpücükler..

Yorumlar

  1. Her şey çok güzel görünüyor, ayrıntıları merak ediyorum :) Ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Gözdecim, yavaş yavaş başladım yayınlamaya:)

      Sil

Yorum Gönder