Zigzag Motifli Tığişi Battaniye



Hepimiz Smilenaworld'ün askerleriyiz:) Ondan gördük, bu hastalığı ondan kaptık sanırım. Dün kendisi de  yapılışını İngilizce olarak resimlerle anlatan sitenin linkini paylaşmış. Ancak ben o siteden bakarak dönüşleri tam olarak doğru yapamadım, gittikçe yanlardan genişledi.




Ben de her zamanki gibi Youtube'a başvurdum ve 34 dakika boyunca kaplumbağ hızıyla tane tane anlatan bir video buldum. Burayı tıklayarak videoya ulaşabilirsiniz. Bu videoda anlatılan şekliyle dönüşleri yapmak benim için daha kolay oldu.


İçimden geldiği gibi rengarenk ipler aldım, genelde her renkten iki ton seçmeye çalıştım ama internette gördüğüm örneklere baktığımda renklerin çok da bir önemi yok, örmeye devam ettikçe ve battaniyeniz uzadıkça renkler çok güzel durmaya başlıyor. Ben Ören Bayan Dora serisinin ipini kullandım. Kendiniz için örmeyi düşünüyorsanız tavsiye edebilirim ama bebek battaniyesi için yumuşak bir ip değil, daha penye tarzı yumuşak bir ip seçmeniz gerekir.


İnstagram hesabımda uzunlukla ilgili sorular aldım, ben göz kararı zincir çektim, model olarak kendini topladığı için istediğiniz uzunluktan en az bir karış daha fazla zincir çekin. İlk sırayı yaptıktan ve köşe dönmeyi anladıktan sonrası çok çok kolay, trabzan ve boşluk şeklinde ilerliyor. Elinizi sıkmadan rahat bırakarak örerseniz elinizi de yormuyor. Şimdilik durumlar böyle. Sevgiyle kalın.

Yorumlar

  1. ay harika görünüyor maşallah güzel günlerde kullan mervecim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kuzum:) Daha çoook örmem lazım bu daha 3 te 1i mallesef:(

      Sil
  2. Denemek istediğim modellerden biri. Elim iyileşince yapmak istiyorum. Renkleriniz harika olmuş.

    YanıtlaSil
  3. bende denemiştim bunu çok zevkli hep aklımda bi türlü yeniden başlamadım örgüyü çok seviyorum harika olmuş canım ellerine sağlık renkleri çok hoş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Gülihancım, örersin sen becerikli hatunsun, heriş gelir elinden:)

      Sil
  4. Ben de şu an bu iple haraşo renk renk battaniye örüyorum.
    Kolay gelsın

    YanıtlaSil
  5. merveku dün birden senin bu battaniyen aklıma geldi geçen sene bana öğrettiğin motifleri daha yeni bitiriyorum yeni arayışlar içindeyim :) sanırım bende yarın renk renk iplikler alıp buna başlamayı düşünüyorum bizde mervekunun askerleriyiz:)):*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuşum başla hemen çok kolay bi de renkten renge atladıkça öresi geliyo insanın:)

      Sil

Yorum Gönder