Örgü Kalpli Flama Yapımı




Kız kardeşim Sun Expresste kabin memuru olarak çalışmaya başlayınca, İzmir'den Ankaraya taşınmak zorunda kaldı. Tam bebek arifesinde ve biraz da sorunlu bir hamilelik geçirdiğim için istediğim gibi destek olamadım ona, ben de minik şeylerle hayatını, evini renklendirmek istedim. Bu konudaki idolüm Smilenaworld'de gördüğüm minik kalpleri flama haline getirdim.



Daha önceki bu yazımda bahsettiğim battaniyeden kalan iplerimi değerlendirdim. Zaten kalpler küçük olduğu için fazla ip kullanmadan kısa sürede hemen bir taneyi bitirebiliyorsunuz. 


Yapılışı çok basit; 12 tane sık örgü yapıyoruz 6 sıra, 7. sıradan itibaren toplam 6 sırada da 6 tane sık örgü yapıyoruz yani 6 sıra 12 sık örgü, 6 sıra 6 sık örgü yaparak L şeklinde bir parça oluşturuyoruz. Bu parçadan 2 tane yaptıktan sonra parçaları uçuca denk getirip örerek birleştirmeye başlıyoruz. Kapatmadan önce içine biraz pamuk doldurup en sonunda kapatıyoruz.


İstediğiniz sayıda kalp yaptıktan sonra beyaz iple aralara 10ar zincir çekerek kalpleri birleştirin. En sonuna ve en başına zincirle yuvarlak halkalar yapın ki asması kolay olsun. Üsteki fotoğraf kardeşimin çift kişilik yatağının fotoğrafı. 12 tane kalp tam geldi, fikir olur belki size. Şimdiden kolay gelsin:) 

Yorumlar