Emziren Anne Tavsiyesi: Emzirme Yastığı


Doğum sonrası emzirme, anne için bazen travmaya dönebiliyor. Bi yandan çocuğu nasıl tutacağını bilmiyorsun, yenidoğan bebek memede uyuyup uyanarak emdiği için emzirme süresinin uzaması, uykusuzluk, sırt ağrıları derken gerçekten yorucu bir süreç olabiliyor.

Ben daha önce bir arkadaşımda kullanırken bire bir gördüğüm ve sonrasında kullandığım emzirme yastığından bahsetmek istiyorum size. Bu yarım ay şeklindeki içi orta sertlikte dolgulu yastığı karnınıza geçiriyorsunuz. Resme bakıp çok dar olduğunu düşünebilirsiniz ancak kendisi gayet esnek. Ben de resimlerine baktığımda "ben bunun içine sığmam karnımı acıtır, dikişlerimi rahatsız eder" diye düşünmüştüm ama kesinlikle çok konforlu bir ürün. Yastığı karnınıza geçirdikten sonra çocuğu üstüne yatırın ve isterseniz elinizi başının altına koyun isterseniz koymayın, yastık yüksek olduğu için bebek zaten göğsünüze denk geliyor ve siz sadece göğsünüzü tutarak emzirebiliyorsunuz hem de hiç eğilip bükülmeden. 

Ben aslında emzirme koltuğu almayı düşünürken bu yastık sayesinde yatakta koltukta her yerde çok rahat emzirebiliyorum. Yastığı kullanmaya başlamadan önce çok fazla sırt ağrısı yaşıyordum, hem de ELİZ küçük olduğu için tutmakta biraz zorlanıyordum. Ama yastık sayesinde kızım da rahat ve konforlu bir şekilde uzanmış oluyor, ben de hiç eğilmeden ve yorulmadan emzirmiş oluyorum. Bir de kızım o yastığın üstünde uyumaya bayılıyor, onun kolayca uyuması da benim iş yükümü hafifletiyor.

Bir çok markanın ürettiği bir ürün bu, biraz internet araştırması sayesinde en uygun fiyatlı olanını alın bence. Pahalı olanları ekstra birşey vaadetmiyor inanın. Ben çok memnun kaldım, tavsiyemdir.

Yorumlar