Pür, Füzyon, Tutuşma Üçlemesi




Yine muhteşem bir D&R indiriminde aldığım 3 kitaplık bir seriden bahsedicem. Hem kitaplar 9,90'a inmişti hem de 2 kitap alana bir kitap hediyeydi, yani bu 3 kitaplık seri için toplam 20 TL vermiş oldum. Aslında kitapların isimlerini daha önce hiç duymamıştım, D&R indiriminde görünce biraz araştırma yaptım ve almaya karar verdim. 

Serinin ilk kitabı olan PÜR yazım dili olarak diğerlerine göre başlangıçta daha kötü. Kitabın diline ve olay örgüsüne alışmak biraz zaman aldı, hatta bıraksam mı diye bile düşündüm. Ancak okudukça iyi ki bırakmadım dedim ziraa çok ilginç bir konusu var. Dil konusundaki sıkıntı belki çeviriden de kaynaklanıyor olabilir, bilemiyorum. Konunun akışı açısından da arada boşluklar, oturmayan bazı bölümler var ancak bütün bu aksaklıklara rağmen elimden bırakmadan arka arkaya 3 kitabı hızlıca bitirdim. Konusu çok ilgi çekici çünkü.

Dünyada bilinçli olarak bir grup insan tarafından nükleer patlamalar yaratılarak insanların ölümüne ve ölmeyenlerin de DNA'larında kalıcı hasarlara sebep olacak şekilde deformasyonlara neden olan küçük bir azınlık var. Bu azınlık kendisi için korunaklı bir Küre inşaa edip öncesinde bu küreye girerek kendilerine muhteşem bir dünya kuruyorlar. Serinin konusu içerideki Pürler ve dışarıdaki Hilkat garibelerinin arasındaki savaş üzerine kurulu. Elinize geçerse ve indirimde bulursanız okumanızı tavsiye ederim, ancak yukarıda bahsettiğim aksaklıkları göze alarak ilk sayfalarda dirençli olmayı unutmayın:)

Yorumlar