Örgü Kaktüs Yapımı



İnstagramda ve Youtube'da Duygunun Diy Günlüğü isimli bir sayfayı takip etmeye başladım, kendin yap projelerinden hoşlanan herkese tavsiye ediyorum. Duygu sayesinde bir gecede hemen yapılabilecek çok kolay bir kaktüs ördüm ve sizlerle paylaşmak istedim. Çok basit bir şekilde anlatmaya başlıyorum. Benim ipim bonbon ipin koyu yeşil rengi. Bu ipin kalınlığı çok fazla olmadığı için ve ben kaktüsümün tok durmasını istediğimden ipi iki kat yaptım ve 16 ilmek atarak örmeye başladım. Bir ters bir düz örüyorsunuz hepsi bu:) İstediğiniz uzunluğa geldiği zaman şişi çıkarıp ilmeklerin arasından bir parça ip geçirerek büzerek kapatıyorsunuz. Sonrasında kenarlarını dikip içine elyaf yada pamuk dolduruyorsunuz. Tepe kısmına ben kırmızı keçesen üç farklı boyda çiçek kesip üst üste dikerek kaktüse sabitledim.



İkinci ördüğüm kaktüse bir de dal ekledim aynı mantıkla. Tercih sizin. Kaktüsüme saksı olarak Elizin mama kavanozlarını kullandım. Etrafındaki kağıdı çıkarıp akrilik boya ile kalp ve yıldız figürü yaptım, kenarlarına asetat kalemiyle noktalar yaptım. Kavanozun içine çakıl taşı koydum, bir tanesine de deneme amaçlı toprak tonlarında kurdele koydum. Kurdele de farklı bir hava kattı denemenizi tavsiye ederim. Çok fazla anlatılacak bişey yok aslında. Bir ters bir düz örün dikin doldurun ve sonra seyredin:)

Sevgiler...



Yorumlar