Ne İzledim? La La Land




Uzun zaman sonra pazar gecesi, Elizi uyuttuktan sonra, uykusuz kalmayı göze alarak film izlemeye karar verdik. Soundtrackini beğendiğim La La Land oldu tercihimiz. Rayn Gosling zaten Notebook filminden beri çok severek izlediğim bir aktör, ama bu filmin yıldızı bence Emma Stone olmuş. Hem eğlenceli hem romantik hem de nostaljik bir filmdi,tam olarak bana hitap ediyordu. Ama yine  de filmin ilk yarısından sa ikinci yarısı daha ilgi çekiciydi. Çekim açıları ve müzikler çok başarılıydı. Rayn yine gayet güzel aşık olmuştu:) Bence bu adam hiç aksiyon falan çekmesin hep aşık olsun:) Konusundan burda uzun uzun bahsetmek istemiyorum, Beyaz Perdenin çok güzel bir yazısı var okumanızı tavsiye ediyorum. Hem teknik açıdan hem de izleyici gözüyle filmi çok iyi analiz etmişler, üstüne bir söz söylemeye gerek yok. Tavsiye ediyorum, iyi seyirler..                          

Yorumlar