Farmasi Full Coverage Liquid Concealer İncelemesi


Yaklaşık 6 aydır kullandığım Farmasi Full Coverage Liquid Concealer'dan bahsetmek istiyorum bugün sizlere. Kapatıcı konusunda herkesin tericihi farklı olsa da sanırım hepimizin ortak isteği pürüzsüz ve aydınlık bir görünüme sahip gözaltları. Ben gözaltlarında renk koyulaşması yaşayan biri olmadığım için aşırı kapatıcı, koyu kıvamlı ürünleri günlük hayatımda kullanmıyorum. Gözaltlarını kurutmayan, renk eşitleyen, kolay dağılan ve kalıcı olan ürünler tercihim.



Farmasinin bu ürünü, kolay dağılan, likit yapıda, yumuşak bir ürün. Benim kullandığım 03 light ivory rengi de benim istediğim tonu birebir karşılaması açısından da beğenimi kazandı. Bunlar benim hoşuma giden özelliklerdi. Ancak ürünün kolay dağılırken bir anda cilt tarafından emilip yok olması ve kalıcılığının kısa olması olumsuz yönleri. Ürünün ciltte yok olmasını önlemek için gözaltına fırçayla sürüp 30 saniye kadar bekleyip biraz katılaşmasını sağladıktan sonra gözaltına yaymak benim kendimce bulduğum bir çözüm oldu. 

Bazen daha net bi görünüm istediğimde iki kat uygulama yapıyorum. Ancak bu yine de kalıcılığını çok arttırmıyorum. 3-4 saat için iyi bir performansı varken daha uzun sürelerde ürün yok olmaya başlıyor.

Yok gibi makyajlar için ve hafif makyajlar için doğal bir görünüm sunması dolayısıyla rahat bir kullanım sağlarken bütün gün kalıcı makyajlar için yeteriz bir ürün.

Eğer sizin ürünün kalıcılığını arttırmak ile ilgili farkli bir çözümünüz varsa benimle paylaşırsanız çok sevirim.

Görüşmek üzere.

Yorumlar