Kurt Seyt ve Murka / Nermin Bezmen


Bu yaz deliler gibi kitap okuyabildim çok şükür:) İşte bu deliliklerden bi tanesi de Kurt Seyt ve Shura'nın devam kitabı olan Kurt Seyt ve Murka oldu. İlk kitabı kadar güzel bir dille yazılmış, merak uyandıran sürükleyici bir kitaptı. Bu kitap Shura'nın İstanbulu terk ettiği günden devam ederek başlamış ve Seyit'in ölümüne kadar bütün hayatını anlatmış. İlk kitapta güçlü, muktedir ve aşık bir Seyit görüyorken bu kitapta eşiyle sorunlar yaşayan, hayatta bocalayan daha zayıf bir Seyit okuduk. Shura'dan sonra Murkayı içim almaz diye biraz sıkılarak başlamıştım kitaba ancak Nermin Bezmen yine o akıcı uslubu ve hikaye etme yeteneği sayesinde karakteri çok güzel hayatımıza sokmuş. Yadırgamadan bazen acıyarak ve kitabın sonunda sinir olarak okudum Murka'nın hikayesini.



Bir adam hayatına giren iki kadını birden mutsuz edebiliyormuş. Hem Shura'nın İstanbuldan ayrılmasına (ağlaya ağlaya) sebep oldu hem de hayatları hiç benzeşmediği halde küçük Murkayı kendine aşık etti ve karısı yaptı. Kendine benzeyen bir eşle evli olsaydı belki daha mutlu bir hayatı olabilecekken, Seyit'e aşık olduğu halde hep tedirginliklerle geçen bocalamalarla geçen bir ömür sürmüş Murka. Bu nedenle yeni sezonda Murka'nın hikayesini de merakla bekliyorum, umarım dizi bu seazon geçen sezona göre daha başarılı bölümlere imza atar.

Yorumlar

  1. Bukitabı yıllar önce orta okulda iken ablamların kitaplığımdan yazın can sıkıntısından okumuştum ekranda görünce kurt seyit tamda bu işte demiştim :))))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder