Golden Rose Dip Liner Önermemesi




Ben aslında The Balm'ın rimel ve diplinerı dışında başka markalardan pek memnun kalmamış bir insanım. Ama yine de belki kör talihimi yenerim kendime güzel bir alternatif bulmuş olurum diyerek Golden Rose'a bir şans vermek istedim. Sonuç benim için koca bir hüsran oldu.



Öncelikle benim diplinerda çok dikkat ettiğim iki husustan bahsedeyim:

1- Fırça ucunun hafif sert bir yapıda olup kolay ve ince sürülmeyi sağlaması
2- Diplinerı sürer sürmez hemen göz kapağına yapışarak kuruması, böylece rütuş yaparken önce sürülen katın bozulmaması.

Ben bu iki konuda da istediğimi bulamadım:

1- Fırça ucu sertliği fena değil ancak istediğim incelik-kalınlıkta sürmemi sağlayamadı. Genelde daha kalın sürmek zorunda kaldım.
2- Boyası çok akışkan olduğu için sürer sürmez tenime yapışmıyor bu da suyla karışık boya sürmüşüm gibi bir etki yaratıyor. Dipliner benim için simsiyah ve net bir çizgi yaratmalı ancak net bir çizgi oluşturmak için fazla sulu bir yapısı var.

Neticede memnun kalmadım, tavsiye edemiyorum..

Yorumlar