Son Zamanlarda..



Her zaman kitap okumayı çok sevmiştim ama son bir aydır hem okuma şeklimi hem de okuma alışkanlığımı değiştirerek daha profesyonel olmaya ve best sellerların dışına çıkarak daha zengin içerikler okumaya karar verdim. Bugün itibariyle Nisan ayı içinde 10 adet kitap okumuş bulunuyorum. Bu benim kişisel tarihimin bir rekoru!

Google Plus'ın kapatılmasından sonra genel olarak herkeste bir heves kaçması durumu görüyorum ve ben de bu gruba dahilim. Artık yazdıklarım çok daha az kişiye ulaşıyor ve bu konu hakkında yapabileceğim fazla birşey de yok. 

Ancak son dönemdeki kitap okuma hevesimin bir sonucu olarak sanırım bloğumu biraz daha kitap, film, gezi üçlemesine evrilticem. Bu anlamda yapmam gereken düzenlemelere yoğunlaşmayı planlıyorum. Çok kimseye ulaşamasa bile kendi arşivimi takip etmek açısından geleceğe notlarım burada durmaya devam etsin istiyorum.

Eğer sizin bildiğiniz ve yazılarımızın daha fazla kişiye ulaşmasını sağlayabilecek bir yöntem varsa lütfen benimle paylaşın.

Kitap okuma ilgimi, heyecanımı destekleyecek kitap kulüplerine üye olmayı da amaçlıyorum. Bu anlamda İzmir Kitap Kulübüne de bir başvuruda bulundum. İzmir'de olup benimle aynı heyecanı paylaşanlar varsa iletişime geçmeyi çok isterim.

Bunun yanısıra instagramda Mervenin Kitapları isimli bir hesap açtım. Bu hesapta genel olarak amacım okuduğum kitapları yorumlamak. Bazı hesaplara denk geliyorum güzel fotoğraflar altına sadece güzel bir alıntıdan ibaret. Ben istiyorum ki o kitabı okumak isteyen ve merak edenlere faydası olabilecek yorumlarda bulunayım, göstermelik fotoğrafladan ibaret olmasın. İçeriğini zengin tutmak en büyük amacım.

Bende durumlar bu şekilde. En kısa sürede görüşmek üzere.

Sevgiler.

Yorumlar