Dekorasyonda Büst- Heykel Kullanımı

 




Geçtiğimiz yıl, dekorasyon endüstrisi bize yeni bir dekorasyon ürünü kazandırdı. Büst! Özellikle Helenistik döneme ait büyük veya küçük heykelcikleri hemen her influencer ve bloggerın dekorasyonlarında görüyoruz. Peki bu yeni dekoratif öğeyi kendi evimiz katmak istiyorsak işe nerden başlamalıyız.

Bunun için ilk önce küçük bir objeyle ve az bir maliyetle sektöre giriş yapabiliriz. Bazen başkalarının fotoğraflarında gözümüze çok hoş gelen bir fikir kendi evimizde istediğimiz etkiyi yaratmaz. Bu nedenle benim tavsiyem küçük boyutlu daha minimal olan dökme heykellere yönelmeniz.

Bu küçük heykelcikleri eğer sever ve evinizde daha büyük halini görmek isterseniz işte o zaman polyesterden büyük ebatlı olan muadillerine geçiş yapabilirsiniz. Ben büyük boy olanlarda özellikle Mudo'nun kalitesini çok beğeniyorum.  Bir çok marka bildiğiniz gibi büst ve heykel çalışmaya başladı. Bunların dışında bireysel hesaplardan da yaratıcı içerikler yakalayabilirsiniz.

Ben kendi evimde küçük olanları severek kullanıyorum ve büyük bir tane almaya kesin karar verdim. Ancak bunun için evinizin dekorasyonuna da dikkat etmeniz ve bir uyum yakalamanız önemli. Özellikle mumlar, table booklar, kokular, şamdanlar bu dekorasyonun tamamlayıcı parçaları olacaktır.

Yorumlar